Deník poutníka

úterý 1. listopadu 2011

"Panamericana" - putování po Střední Americe



Milí přátele,

od teď zde budete moci každý týden nalézt zprávy z mé letošní výpravy (především) Střední Amerikou. Výprava začala ve středu Mexika a - ač neplánovaně - dosáhla až do Kolumbie.

Vystřídal jsem všemožné dopravní prostředky: letadlo, loď, ale především autobus a své nohy.
Rád se podělím o zážitky, které cesta "osamoceného cestovatele" španělsky mluvícím světadílem přináší.

Cílem blogu je přiblížit a zatraktivnit Střední Ameriku, protože sice málo známou, ale velmi bohatou částí světa.

Panamericana, jak jsem pracovně nazval mojí cestu, je silnice vedoucí od nejsevernějšího města Alajšky až po Ohňovou zemi na jihu Argentiny. I mně byla na cestě průvodcem, spojkou, ze které jsem často odbočoval a zase se k ní vracel, která mě vedla vždy správně spěšnou cestou dolů na jih.







1 komentářů:

Siamoen řekl(a)...

Chtěl jsem dát k úvodnímu fotu like, ale nejde to :-/ Jinak oceňuju, žes měl s sebou českou vlaječku!

Okomentovat