Deník poutníka

úterý 22. listopadu 2011

Moje zápisky o Střední ze střední



Vstupujeme do Střední Ameriky.

Zrekapituluji trochu naše znalosti nebo resp. moje znalosti a představu, kterou jsem měl o této části světa, o tomto kontinentu před jeho návštěvou.

Vyhrabal jsem proto své středoškolské poznámky (možná snad ještě z kvarty) ze zeměpisu. "Střední Amerika".

Takže tu máme... HDP, těžba bauxitu, banány, kafe, hlavní města a nějaká španělština. Hm... Jo a v Panamě je kanál.

O Evropě toho někteří víme poměrně dost (aspoň ti, kteří se zajímají). Ameriku máme napůl doma. O Asii také máme nějakou představu. O Africe snad také, o Jižní Americe máme jen iluze a o Střední Americe třeba jen to, že se tam těží bauxit.

Ale jak to tam teda vypadá? Běhají tam pomalovaní indiáni? Mají tam silnice? Dělají tam také něco jiného, než že těží bauxit?

Moje školácké poznámky




0 komentářů:

Okomentovat